Alla inlägg under november 2012

Av mia hagberg - 25 november 2012 15:13

Nu har min lilla fis kommit hem.. skönt.. nu känner man sig hel igen.. har städat o grejat i dag för det orkade man inte i går.. vi låg verkligen i soffan hela dagen i går.. mådde skit.. blev lite för mycket i fredags... haha.. så kan det bli ibland... tur att det inte blir för ofta.. haha.. va en bra kväll med bra folk o fina presenter.. tack ni fina som va hos oss... :-) manen i mitt liv va så söt i fredags.. han skulle prata lite då.. han sa att ja nu är ja gift med denna då å jag älskar henne... så go han är eller... älskar dig med min man... ?

Ja då är det måndag i morgon igen.. å då är det dax för jobb o skola för familjen hagberg.. :-) å manen i mitt liv kommer sova hemma hela veckan.. mysig o skönt.. älskar dig..

nä om man ska ta o kolla lite i medicinboken då å plugga lite till.. tenta på torsdag då...

ha en go söndag för det ska ja ha med familjen min..

kram fru hagberg...

Av mia hagberg - 25 november 2012 15:13

Nu har min lilla fis kommit hem.. skönt.. nu känner man sig hel igen.. har städat o grejat i dag för det orkade man inte i går.. vi låg verkligen i soffan hela dagen i går.. mådde skit.. blev lite för mycket i fredags... haha.. så kan det bli ibland... tur att det inte blir för ofta.. haha.. va en bra kväll med bra folk o fina presenter.. tack ni fina som va hos oss... :-) manen i mitt liv va så söt i fredags.. han skulle prata lite då.. han sa att ja nu är ja gift med denna då å jag älskar henne... så go han är eller... älskar dig med min man... ?

Ja då är det måndag i morgon igen.. å då är det dax för jobb o skola för familjen hagberg.. :-) å manen i mitt liv kommer sova hemma hela veckan.. mysig o skönt.. älskar dig..

nä om man ska ta o kolla lite i medicinboken då å plugga lite till.. tenta på torsdag då...

ha en go söndag för det ska ja ha med familjen min..

kram fru hagberg...

Av mia hagberg - 21 november 2012 08:18

Sitter i skolan.. är ute o röker o dricker kaffe.. mår hyfsat bra i dag men är fortfarande förkyld.. men det börjar å ge med sig.. gött.. snart dax för hälsopedagogik.. hum undra vad det kan va för spännande kurs..

om två dagar så är det fest för mig o min man för våra vänner som inte fick va med på bröllopet... ska bli riktigt kul..

nä nu är det dax å gå in.. börjar snart..
ha.de gött alla..
kram fru hagberg..

Av mia hagberg - 20 november 2012 11:33

Är hemma i dag från skolan..
nu sitter ja o dricker te o pluggar medicin.. kul..
a kul med pluggandet men inte min förkylning då..

i dag så kommer min underbara bästa man hem.. underbart.. saknar honom så mycket..

nä nu plugg...
ha en bra dag alla...

kram från fru hagberg.. :-)

Av mia hagberg - 19 november 2012 14:55

Mår skit.. förkyld o snuvig.. o ont i hela kroppen.. ligger i soffn o känns som man ska döööööö snart... hehe.. i morgon kommer min underbara man hem.. han ska jobba i skövde ons-tors.. skönt å ha honom hemma på nätterna... :-)

i dag hade vi våran första lektion i medicin.. verkar va skoj.. men mycket att göra.. en stor kurs.. tenta varje vecka... kul då... haha.. vet ju vad ja kommer att gör resten utav detta året o nästa år till v 5... jo plugga medicin... haha..

hade prov oxå i dag.. gick så dära..
va ju inte riktigt taggad för det då..
men men vi får la se hur det har gått. får väl reda på det senare i veckan anntar jag..
nä nu vila o mys i soffan med sanna...

kram älskar min familj...

Av mia hagberg - 19 november 2012 09:49

ja då har man haft prov o det gick så dära..
det får bli som det bli.. kunde ganska mycket ändå så..
förkylningen har satt sig på huvudet... haha... snart så är det dax för medicin å det ska bli kul...
ha en bra dag alla...
kram...

Av mia hagberg - 18 november 2012 21:34

beck med min underbara man... :-)
älskar dig av hela mitt hjärta..

Av mia hagberg - 18 november 2012 21:34

beck med min underbara man... :-)
älskar dig av hela mitt hjärta..

Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards