Alla inlägg under september 2013

Av mia hagberg - 22 september 2013 10:57

Sitter på blå med familjen å fikar.. Rast fram till fyra sen kör vi till tio.. ? Ska bli kul å jobba på kvällen.. Se hur det funkar.. I morgon är man ledig.. ? Då får mm ta å sova lite längre efter man har kört i väg Sanna till skolan.. Ha en bra söndag alla..

Av mia hagberg - 14 september 2013 20:44

Vi älskar dig med.. ?

Av mia hagberg - 10 september 2013 10:40

Sitter på nya å väntar på Britta ska komma..
Har tagit en del beslut som jag känner att det är behövligt..
Besluten känns bra men ändå sorgligt.. Men det är lika bra att det blir så hära.. För att gå å må dåligt över det pallar jag inte med.. Det är inte meningen att man ska känna sig oälskad och bortglömd.. Tilliten som man bör ha till dig den är borta.. å det är fruktansvärt att man inte kan lita på dig.. Känns fruktansvärt att känna så.. Jag har berättat så många gånger hur jag känner till sig men det verkar inte hjälpa.. Jag kan inte göra mera nu för nu är det upp till dig.. Jag har min familj som älskar mig o bryr sig om mig å det får räcka med det.. Jag har fyra underbara vänner som står mig varmt om hjärtat men en utav den är som en mamma för mig.. Eller det känns som hon är det.. För hon lyssnar å förstår mig till hundra procent.. Å henne kan ja skratta å gråta med.. Kan verkligen säga precis allt till henne å hon förstår o är tyst om saker som jag inte vill ska komma fram till någon.. Tillit till hundra procent.. Tack för att du finns.. Å tack för att jag har fått en sån underbar familj.. Älskar er.. ?

Av mia hagberg - 9 september 2013 20:10

Ligger i sängen..
Har lagt Sanna för en liten stund sen.. Trött som bara den å ont i huvudet.. Ska sova snart..
Är ledig från skolan i morgon..
Vet inte vad man kan hitta på i morgon..
Fika blir det i alla fall kl elva med Britta tror j om ja orkar..
Saknar min gubbe.. ?

Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards