Alla inlägg under april 2014

Av mia hagberg - 2 april 2014 10:54

Sitter min sköna soffa och dricker kaffe å lyssnar på Melissa Horn å funderar över livet.. Det livet ja har nu trodde ja inte att ja skulle få igen.. Känns som att ja inte har något liv längre.. Dagarna är dom samma.. Piss kan man lugnt säga.. Ja vill ha mer glädje än smärta i min kropp.. Men det kommer la ed tiden de oxå..  Om man bara kunde sluta å tänka på så mycket hela tiden.. Saker å ting som man inte kan ändra på kan man bara inte få lägga det åt sidan å låta det va det sen.. Å tänka på det som är här å nu.. Å göra det så bra som möjligt av det..

En del saker vet ja vad ja vill men det är inte lätt när man inte kan göra något å det.. Det är som man står å försöker komma igenom en vägg.. Men men så ska det väl va i bland.. Det ska va svårt i bland anntar ja..


Men snart så börjar skolan å det ska bli skönt.. Den börjar den 22 April.. Tror ja.. Haha.. Vilken koll.. Då är det de som gäller och jobba och självklart lilla fisen.. Ja har mitt mål å det ska ja bara fixa..


I går så fick ja paapren från Tingsrätten å nu fattar man att man ligger i skillsmässa..   Jaja det är som det är å det finns inget annat å göra åt den saken.. 6 månader sen är man inte gift längre.. Kommer kännas konstigt men det blir ju en vana de med..  Som allt annat här i livet..  Men tack å lov så är vi väldigt bra vänner.. Vi pratar å träffas å skrattar..   

Han va min man förut som man kunde säga ALLT till å fans det för mig jämt.. Oavsett om ja var glad/ledsen/sur/arg.. Å det gör han fortfarande.. Å ja hoppas att du alltid kommer att finnas för mig/fisen.. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärt.. Glöm inte det.. Även i fisens hjärta..   


Men en sak som ja vill nu å det är att ja vill sluta å tänka på en massa saker som gör mig off.. men frågan hur gör man?? Ja vill stänga av mitt huvud ett tag.. I alla fall fram tills ja börjar skolan.. Hehe..

Ja får sätta mig å rita när ja tänker som mest... Försöka får ner det på ett papper i stället..

Skriva i min dagbok.. Nä ja har skrivkramp.. Kan inte.. Det går verkligen inte.. Men ja vet att det kommer en dag ja inte har skrivkramp längre å då kommer det bli en hel del ja kommer att skriva om.. Å det kommer bli en sååån lättnad i min lilla bady..... Haha..


Nä nu får det va bra med skrivande här.. Nu kaffe och en cigg..   


Ha en bra dag..

Kram Mia..



Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards