Alla inlägg under januari 2014

Av mia hagberg - 31 januari 2014 09:56

I dag är det Fredag..Igen.. Om en timme så blir det att gå på ett möte.. Inget roligt möte men ett måste..

 

I dag är det ganska bra med mig.. Skönt..

Känner att halva mia har gått vidare.. Insett nu att det är bara att ge upp.. Har gjort vad ja har kunnat nu.. Ingenting hjälper.. Då får det va så.. Vet bara att ja längtar sååå mycket att få min lägenhet.. Ska bli sååå skönt å härligt.. Börja om från börjar med bara mig och fisen.. Å självklart våra katter..:-) Kommer bli så bra.. :-)

Jag vet i alla fall att detta är inte min förlust.. Det är inte ja som har lämnat utan du.. Ja är det så du vill ha det så okej för mig.. Tänker inte göra något åt det.. Det kommer bli skönt för dig.. /:-) Kommer att sakna dig.. Men frågan är hur mycket kommer du sakna mig?? Aa det är en bra fråga.. Å det finns en bra fråga till.. Vad kommer du göra åt?? Mm ingenting förmodligen.. Jaja då får det va så då..

För den dagen ja flyttar då blir du själv.. :-)

Jag tänker bara ta hand om mig o fisen å se till så att vi kommer att få det bra.. Jobba å plugga.. Härligt.. Tänker ändra på hela mitt liv.. Till ett bättre liv än vad ja har nu..

Sen kankse det kommer en ny prins som vill ha mig och MIN dotter.. Som vill dela familjelivet med mig.. Som PALLAR det å inte kommer på efter 2 år att ja det är ju inte min grej att ha ett familjeliv.. Höhö..

Det har varit mycket tårar å xkit men en dag så kommer ja skratta åt detta.. Hur cp det har varit... Hur .. har tänkt...

Haha..

 

Nä nu är det dax å göra sig i ordning för mötet..

Ha en bra helg för det tänker ja ha i alla fall..

 

Kram Mia..

Av mia hagberg - 8 januari 2014 07:19

Sitter i köket å dricker kaffe..
Snart skicka iväg Sanna till skolan..
Äntligen så är man tillbaka på det normala igen..
Upp tidigt på morgonen, skicka i väg Sanna till skolan, å ännu mer kaffe..
Nu håller ja tummarna för att hon ringer i dag.. ? längtar så.. Ska bli kul..
Riktigt kul..
Att få komma i gång å göra något vettigt är aldrig fel..
Få känna sig nyttig..
Känna att man gör något bra för familjen..
Få en bra rutin med mera med livet..
Så nu håller ja tummarna att hon ringer i dag å gör hon inte det så ringer ja efter tre..
Snart skicka i väg Sanna till skolan..

Kram Mia

Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards