Alla inlägg under januari 2013

Av mia hagberg - 16 januari 2013 10:01

sittet i mitt kök och dricker kaffe..
sanna kollar på barnkanalen..
å gubben är och jobbar..
ja vad ska man hitta på i dag då..
vet i alla fall att ja ska köpa lite nya blommer och köpa kollegeblock..
städa nä det hoppar ja över för det gjorde ja för full i går..
sanna vad så redig så hon hjälpte till..
hängde upp tvätt, städade sitt rum, dammsög och skurade där..
va en mycket bra dag med henne..
tänk om man kunde ha såna dagar jämt..
redig och så.. hehe..
i morgon får vi väl ta och gå till skolan i alla fall..
missar ju så mycket när man är hemma..
nä nu får det bli mer kaffe och kolla tv med sanna.
ha en bra dag alla..

kram mia..

Av mia hagberg - 16 januari 2013 10:00

sittet i mitt kök och dricker kaffe..
sanna kollar på barnkanalen..
å gubben är och jobbar..
ja vad ska man hitta på i dag då..
vet i alla fall att ja ska köpa lite nya blommer och köpa kollegeblock..
städa nä det hoppar ja över för det gjorde ja för full i går..
sanna vad så redig så hon hjälpte till..
hängde upp tvätt, städade sitt rum, dammsög och skurade där..
va en mycket bra dag med henne..
tänk om man kunde ha såna dagar jämt..
redig och så.. hehe..
i morgon får vi väl ta och gå till skolan i alla fall..
missar ju så mycket när man är hemma..
nä nu får det bli mer kaffe och kolla tv med sanna.
ha en bra dag alla..

kram mia..

Av mia hagberg - 15 januari 2013 18:21

Jag har ingen förklaring.

Mer än att jag är ju bara dum och elek mot dig.
Å du som vill leva med mig.
Jag bara tar.
Jag bara förstör.
Jag är ju fan mig blind.
Å du vill ha mig kvar.

Jag hatar mig själv.
Min kropp kommer tar mig till en annan plats snart.
En plats som kallas för helvete.

Jag försöker att ändra mig men någon jävel drar mig tillbaka.
Jag torkar min tårar.
Gud det är så synd om mig, stackars lilla krake.
Jag kan inte förstå att du vill ha mig kvar.
Fan hur kan du älska mig.
Jag är ju bara en börda för dig.
Lika bra att du hittar någon annan för jag har förstört allt nu min underbara man.
Jag vill inte leva längre kan du försöka förstå mig.
Förstå jag är ju bara dum och elak mot dig.
Hur kan du leva med mig.
Om du tar bort mig från dig så blir du hel igen.
Jag hatar mig själv för allt som har hänt.

Har inget att säga längre mer än förlåt och  att mitt halva hjärta är trasigt..

Älskar dig min underbara man.  <3


Av Mia


Av mia hagberg - 2 januari 2013 12:28

Onsdagförmiddag å vi sitter och myser i soffan och kollar på barnkanalen..

Gubben är å jobbar en sväng.. Vet inte vad som händer i dag.. Städa å så kanske.. Aaa som vanligt då.. hehe.. 

 

I går så kom vi hem från göteborg.. Vi var och firade nyår hos Malin och det va jättetrevligt.. Hon hade gjort lammsteck och potatisgratäng.. Va jättegott.. :-)

Å barna lekte som bara den å hade det kul.. Tog bara 5 minuter sen lekte dom för fullt.. :-) Så det va nog den bästa nyår ja någonsin har haft.. Go mat och dryck och trevligt sällskap.. Ingen fylla så det va mycket bra.. :-)

Så Gott Nytt År igen Malin med familj och till min underbara familj.. :-) <3
Så nu hoppas ja att detta året kommer va lika bra som förra året..

 

Nepp nu får det bli mer kaffe och en cigg.

Ha en bra dag alla för det ska ja ha i alla fall..

 

Kram från Fru Hagberg..

 

 

Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards