Alla inlägg under mars 2014

Av mia hagberg - 17 mars 2014 09:35

Mycket förstår man men inte detta..

Vi träffas..

Vi pratar..

Vi skrattar..

Vi skämtar..

Vi pratar i telen när du har tid.. Hehe..

Vi skriver på messenger hur mycket som helst..

Du kom å överraskade mig en morgon när ja hade jobbat klart..

Du Hämtade mig på jobbet en gång när ja hade jobbat klart..

Du körde mig till jobbet en kväll när ja skulle jobba natt..

Du låg i för du var säker på din sak när det va ja som va osäker..

Vi hade pratat så mycket om saker o ting..

Å både kände lika dant... men någonstans på vägen så började du tveka å bli osäker..

Men ändå så höll vi på å hörde av oss till varandra..

Fattade inte vad ja höll på med..

Att ja kunde tillåta mig själv att du bettede dig så i mot mig..

Ja trodde du va en bra människa men troligen så hade ja fel.. 

Hur tänkte du..

Vad ville du mig..

Fattar mig inte på dig..


Men en sak vet ja å det är att du saknar mig å att detta är din förlust..

För innest inne så vet du att detta skulle bli något bra..


Fiins så mycket mer å skriva om detta men det tänker ja inte göra..

Det behåller ja för mig själv..


Ha en bra dag alla för det ska ja ha i alla fall..

Kram Mia..




Av mia hagberg - 6 mars 2014 08:08

Sitter i min soffa och bara njuter av musiken och mitt kaffe.. 

Sanna är i skolan..

I morgon är det Fredag å sanna åker till mamma och pappa..

Sanna skulle träffa några komipsar där.. :-)

Vet inte vad ja ska göra..

Har lite planer på att gå ut men ja vet inte..

Får kolla lite med min älskade Alex oxå å se hur hon mår å så.. <3

Men jag hoppas att helgen kommer bli bra för mig i alla fall.. :-)

 

Denna veckar har gått väldigt fort..

Jobbat 2 nätter.. Underbart..

Underbart och roliga nätter.. :-)

Å så har ja pluggat..

Pluggade klart det sista under natten ja jobbade..

Inskickat å klart.. :-)

Grymes brud.. Haha..

 

I dag blir det å greja här hemma å sanna kommer hem med ett par kompisar strax efter två..

Då blir det liv här hemma framm till fem för sen ska hon med kompisen på dans..

Se om hon tycker om det för då får det bli att sanna får börja dansa.. :-)

Undra om man ska själv börja å dansa.. HAHA.. Skämta bara.. Ja kan ju inte ens dansa.. HAHA... Tokig du är Mia.. haha..

 

Nu mer kaffe Och en cigg..

 

Kram Mia..

 

 

 

Av mia hagberg - 5 mars 2014 12:52

What have you done to me..

Do not leave me now..

You don`t get it..

I miss you..

 

Av en tänkare..

Av mia hagberg - 2 mars 2014 16:27

Å det är bra..


I natt så ska ja jobba..  Härligt.. 21-7..

Sannafisen får sova hos mormor.. :-)

Hon kommer hem halv fem i morgon..


Helgen det har varit bra.. Aaa den va bra på förfesten å den kvarten ja va på Oleryes.. Haha..

Det va jättemysig tjejer.. Go mat å en jävla massa alkohol.. Haha.. Som vanligt då.. Haha..

Å tack min älskade Alex för att du va med under kvällen trots allt hur du mår.. Älskar dig.. <3

Så i går låg Mia hela dagen.. Verkligen hela dagen.. Haha..

Hade ju ett trevligt fikabesök oxå.. Du är inte klok.. Haha.. Men vad man skrattar med dig.. Ler..

Härligt att ha såna människor i sitt liv..


En ska till som ja sa till min mamma i dag.. Att det ör så skönt för ja känner mig så stark.. Vet precis vad ja vill.. Å det är skönt å veta det.. Mamma blev glad.. Å ja med.. :-)

Allt som händer runt om kring mig är bara positivt. :-)

Älskar mitt hem.. Mia och Sannas Kärlekshem.. <3


Nä nu får det bli lite kaffe och en cigg..

Ha en bra eftermiddag/kväll för det tänker ja ha i alla fall..


Kram Mia..




Presentation


Mia Hagberg..
35 År..
Har en underbar dotter på 10 år..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards